Tuesday, June 11, 2013

Saat Aku Kenali Dia



Saat aku kenali dia

Malam ku indah sinar bercahaya
Tidur ku dilimpahi mimpi sang suria
Setiap detik ku teringatkan dia
Yang hinggap dihati buatku ceria

Aku tahu hatiku berbicara
Memanggil sang cinta membuka jendela
Sungguh indah senyummu dinda
Mencuri hatiku tanpa suara

Sehari tak bersua hidupku gundah
Sekadar melihat ku rasa indah
Kau buat bibirku tak bermadah
Kerna keayuanmu sungguh menyerlah

Aku mahu kau jadi milikku
Sebagai pengeri perjalanan hidupku
Perhiasan hati mekar selalu
Tak kira waktu ku rindu padamu

Saat aku kenali dia

Siang malamku bagaikan tiada
Fikiran ku melayang entah kemana
Aku gusar tiada semena
Kerna takut si dia telah berpunya

Ku kan terus setia menunggu
Meski hatiku sakit merindu
Harapanku dirinya jua begitu
Semoga terbuka hatinya untukku

Ku terus menyusuri siang malam
Ditemani sahabat kiriman alam
Ku harap kasihmu tak pernah padam
Menerima cintaku lama terpendam

Saat indah idaman insan
Cintaku padamu penuh ketulusan
Ku memberi tanpa pembalasan
Harap dikau terima dengan keikhlasan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hasil Nukilan : SAIFUL BASRI ABDULLAH / KotakMancis
Bicara Kata : 
aku tak tahu apa yang aku rasakan
aku menaip sekadar mencurahkan isi hati
segala yang tersurat diingatan dan tersirat dihatiku

dah baca jom layan lagu nie :)
my feberet song

Bryan Adams
(Everything I Do) I Do It For You





0 Bicara Hati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Blog Aku

Daisypath Friendship tickers